onsdag 25 mars 2009

Tack och lov att Anton har skaffat en ny design på sin blogg! Fattar mycket mer nu, äntligen nånting du gjorde rätt:)
Sitter här i skolan igen..varför? Jo, har nyss vart och käkat med jessica, johan&johan och jonathan på donken, för äcklig mat i skolan alltså. Slutade halv 10 idag, har inte vart på en enda lektion=) Behövde inte gå på någon utav dom, så känns inte så värt, men hellre det än att vara hemma. Tråkigare finns ju inte.
Jaha ja..imorn äre hässlöö mannar!:D Taggad nu alltså när man har sett hur det ser ur både på VLT och på youtube. Inte illa! Man har ju funderat ut vad man ska ha på sig lite..Hittills har jag bara kommit på att jag ska ha strumpbyxor, långkallingar(<3)gummistövlar.. sexy! Får väl bli det då. Mys... Den övre delen kommer nog bli ett större problem..Vet inte riktigt vilken tjocktröja jag ska ha. Skulle ju egentligen fått låna Oskars, men sjuk som han är så sket sig det..
Det ordnar sig nog!
Idag blir det att dra och träna snart...blir några kilometer på bandet. Sen ikväll ska jag till Spicy med min syster och käka där, min mamma jobbar sent så vi käkar där istället. Sen ska jag väl förmodligen hem till pappa och hämta kläder tills imorn.

Puss!/L

Här är ett litet smakprov på vad Hässlö är för er som fattar noll:)

Inga kommentarer: