lördag 14 mars 2009

Och vinnaren är...E.M.D! (?)

Tjenare!
Först och främst vill jag välkomna Oskar Mattisson till att ha kommit i början av att bli en Mcfly nörd, det gillar vi! Jag visste vi skulle lyckas dra ner någon...
Igår var det lugnt, och ikväll blir det att dra hem till Oskar och chilla med annat folk. Ska tvingas att kolla på melodifestivalen, vilket jag för övrigt hoppas på att ni alla andra ringer och röstar på E.M.D ikväll?! Klart dom ska vinna! Bäst låt och snygga killar i finalen, kan ju inte bli så mycket bättre. Dom skulle iallafall kunna göra så vi slipper komma näst sist som alla andra 111 senaste gångerna...
Igår lacka jag för övrigt på min iPod, jag har alltid kunnat bloggat från den förut men jag vettefan..igår gick det bara inte. Ska slå den...
Annars har jag inte så mycket mer att säga. Ha en skön helg så hörs vi imorn!

puss!/ L

Inga kommentarer: