tisdag 17 mars 2009

Hello.
Idag var det en sån där riktigt ovärd dag. En lektion. Så efter lunchen drog jag hem och tog mina träningskläder och drog ner till gymet, där blev det 3,5 kilometer på bandet, inte illa pjåkat alltså.
Efter jag kom hem fick jag ett gott skratt åt min far som flippade ur lite gran efter att ha hittat ett visst paket i min hylla. Haha! Han stog ju och flina själv så det gjorde så att jag låg och garva i min säng för innan hade han precis flippat över hur mitt rum såg ut! Så illa är det faktist inte...har sett värre rum alltså.
Imorn är det iallafall räddningstjänst i skolan, vilket är roligare än dom andra lektioner vi har innan...eller tyska duger.
Haha, komplitering på kompliteringen är det för linneah och mig iallafall också, hur värdelösa är inte vi? Grymt... Men vad ska man göra när man är dålig:)

Puss!/ L

Jag tänker inte..!

the secret is no longer the secret it use to be

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad var det i paketet`? ??

Anonym sa...

haha, det skulle bra gärna vilja veta va;)

Anonym sa...

det skulle du *