onsdag 11 mars 2009

Hallå:)
Skulle tro att det inte blir så mycket bloggande den här veckan eftersom jag inte har någon datorn hemma hos mamma för tillfället. Gör ju som sagt om mitt rum och där stod datan lilla. Men kan ju passa på nu när jag är hos Oskar med Isak också:) Tror vi snart ska dra och käka för jag håller på att hungra ihjäl just nu, det är bara hoppas på att det är gott. Men tror det går ner, det brukar ju göra det..Sen har vi hål i 2 timmar efter lunchen till 1 till räddningstjänsten börjar så det känns ju lite tungt, men vad ska man göra liksom.
Igår var jag för övrigt på stan med linneah efter att ha slutat halv 11, och där blev det lite shopping och en lite fikastund. Hoppas du vet att jag alltid finns för dig, skulle aldrig kliva åt sidan, du betyder för mycket<3 loveyou.
Aja, nu ska vi käka men ha det bra puss på alla utom oskar!

/L

Inga kommentarer: