torsdag 5 februari 2009

krig...-tydligen?

Halloj!
1. Det första jag vill nämna är att Elvis är veckans artist:) Somliga vet ju vad jag menar och somliga lackar, skitsamma! Det enda jag har och säga om det är iallafall att det var KUL! En liten kommentar i skolan bara, för er som inte förstår.
2. Har sökt jobb på flera ställen nu, bara vänta ett litet tag om dom hör av sig eller ej. Men med tanken på mitt ansikte så vill dom väl inte ens ha mig inne på området!:)
3. MVG säger jag också! Woho, fick det faktist på min svenska novell!!!!
4. flåff, flåff, flåff till kevin som för övrrigt har en Bibel under hakan. Nästan för många sidor där under tycker jag.
5.Liten skitsnack med Anton går alltid bra eftersom du aldrig kan hålla käften:) Där har du ett pluss i en utav dina kanter;) Undra hur det ska gå ute på Hässlö för dig stackare...
6. Oscar och jag gjorde iallafall skönaste beaten till Mercy idag, men blev ju avbruten hela tiden av Sanne! Sluta skratta när man försöker göra kariär...!
7.Jag saknar min telefon så det skriker om det:( älsklingen som alltid fanns där...nu får jag nöja mig med en ful jävla vit tegelsten som inte går sönder om man så kastar den i väggen!
8.Linneah var faktist saknad i skolan idag...tro det eller ej. Men klara faktist av vårt uppdrag ensam! Gick så bra så;)
9.Jag vill ha en snygg kille här i västerås, nummer? msn? spelar roll...en del utav han iallafall!
10.Imorn blir det till att Lisette ska hem till mig hemma hos min moder att käka middag, ska bli trevligt:)

Märkte att det här 10 punkter för dagen, som en liten slags hissa&dissa lista! Ojoj..
Hörs i helgen då!
(k) /linn

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha älskar dej med haha NOT!!!

Anonym sa...

hahahahahahahah FÖR KUL :D

Anonym sa...

älskaaaart:D