torsdag 12 februari 2009

Hejsan:)
Förkyld och ett stukat pekfinger, kan det bli bättre? Life´s great! Nej men jag ska inte klaga så mycket, kan iallafall röra på det realtivt mycket och skriva på tangenbordet som vanligt iallafall, men med penna tror jag inte det går lika bra dock..Nu undrar väl man säkert vad jag har gjort, jo det är så att tre elaka pojkar vid namn welat, kevin och oscar puulade mig idag och putta in mig i en buske:( Sen fick jag en snöbumling på handen...ohja,
Imorn blir dagen lite trevligare än den här skulle jag tro. Förhoppningsvis är mitt finger bättre, plus att det blir bio imorn med oscar, kevin, isak och två till som jag ej känner, sen vet jag inte om sanne skulle med också (?) Blir iallafall friday the 13th premiären, kommer bli ganska rädd, ljudet på bio är ju enormt!:o
Och sen har jag tyvär en känsla av att nånting surt kommer att hända mig imorron dock...fredagen den 13e imorn ju och sist det var det så blev min cyckel faktist snodd! Så det återstår att se vad som kommer hända, jag får vara lite försiktig imorn med andra ord.
Nej, nu ska jag återgå till att göra ingenting:)

(kkkk) /linn

Inga kommentarer: