fredag 23 januari 2009

tjennnna!
Nu sitter man här i skolan en fredags eftermiddag och har precis slutat skolan. Har kvar att lämna in lite historia uppgifter som ska vara inne senaste idag så jag tänkte passa på att fixa det lite...Geografi var då den sista lektionen och jag har kommit underfund med att jag hatar den lektionen. Det är verkligen ingenting jag gillar med geografi. Tack och lov för att vi bara har det fram till sommaren och sedan inget mer! Ikväll blir det att spendera kvällen med frida, vad vi hittar på är inte bestämt rikttigt än. Och imorn blir det till att träffa Khaled och dra ner på stan. Kanske käka (?) Brukar oftast bli det...sen blir det väl film på kvällen eller nånting. Kanske hos victor som sist, haha. Det var ju trevligt:) På söndagen är ingenting speciellt inplanerat, brukar mest bli en sån där softdag på söndagar:)
Dum som jag är så har jag tappat bort mitt historia papper så självklart kommer jag väl få IG för att det är sent inlämnat eller nånting nu...tappert av mig.
Men nu ska jag väl bara tråka ett tag till med alla innan jag drar mig hemåt. Ser att anton är i närheten, ska ropa hit honom lite. socialare människa får man leta efter..nu kommer han hitåt....damn it! Hörs! :)

puss!/linn

Inga kommentarer: